Vernieuwbouw gemeentehuis Land van Cuijk is eerste grote test nieuwe gemeente!

De VVD staat constructief tegenover de vernieuwbouw van het gemeentehuis in Boxmeer. Tegelijkertijd is het ook een spannend proces, vooral in deze tijd. Een tijd waarin de bouwprijzen door het dak gaan en waar schaarste in de bouwwereld hoogtijdagen viert. Het is een proces waarin de inwoner zorgvuldig moet worden meegenomen, vooral als het gaat om de mogelijke overlast die een groter gemeentekantoor met zich mee kan brengen. De VVD is dan ook blij dat wethouder Jansen van Gaal tot nu toe de signalen van de omgeving serieus neemt en meeneemt in de planvorming.

De VVD Land van Cuijk is alert op de financiƫn, juist nu! Er dient binnen de budgetten doelmatig en sober te worden gewerkt met als doel een toekomstbestendig gemeentekantoor voor onze organisatie. Hierdoor kan deze organisatie doelmatig aan het werk voor u als inwoner, instelling, ondernemer of vereniging.
In de VVD zal het college een constructieve partner vinden die mee wil helpen en denken om het beste resultaat te krijgen. Maar ook een partner die alert zal zijn op de uitgaven en de doelmatigheid. We gaan niet voor gouden kranen, maar voor een sober, doelmatig en toekomstbestendig gemeentehuis!
Namens de fractie VVD Land van Cuijk,
Joeri Nuijen